Novinky

VO leták PLANEO Elektro 06 2019

Vážení zákazníci, aj pre mesiac jún sme pre Vás pripravili leták PLANEO Elektro.

Zmena servisného strediska SHARP

Vážení zákazníci, dovoľujeme si Vás informovať, že od dnešného dňa 15.1.2019 sa mení servisný partner pre LCD, Audio a SDA značky SHARP

Sencor SIRIUS SSS 6400N

Sencor predstavuje nový Bluetooth reproduktor SSS 6400N Sirius, ktorý zodpovedá moderným trendom. Ponúka vysoký výkon, vyžaruje hudbu do všetkých strán, poskytuje dlhú výdrž na batérie a vďaka vysokej odolnosti ho môžete používať aj v daždi. Navyše poteší svojou atraktívnou obstarávacou cenou a možnosťou bezdrôtového zapojenia dvoch reproduktorov k jednému zdroju hudby.

Rad vypínačov a zásuviek AMY

Retlux doplnil svoj rad vypínačov a zásuviek AMY. Teraz si môžete vybrať z 22 položiek, ktoré zahŕňajú zásuvky a dvojzásuvky, vypínače a prepínače v mnohých variantoch, z ktorých si určite vyberiete.

Sencor SBG 400 - Víťaz testu Môj Dom 4/2016

Sencor SBG 400. Vybalíte ho zo škatule a máte pocit, že sa vám do rúk dostal robustný gril, ktorý by obstál aj v malej gastroprevádzke. Víťaz testu Môj Dom 4/2016

Dôležitý oznam

Vážení obchodní partneri, dovoľte aby sme Vás informovali o platnosti nových Všeobecných obchodných podmienok a Reklamačného poriadku, ktoré začnú platiť od 01.04.2014.

Informácie k reklamácii spotrebnej elektroniky Philips

Vážení partneri, s okamžitou platnosťou sa upravuje spôsob riešenia niektorých reklamácií výrobkov spotrebnej elektroniky (čierna technika bez TV) zn. Philips.

Zmena servisu pre značky Moulinex, Tefal, Rowenta a Krups

Vážení obchodní partneri, radi by sme Vás informovali, že v Bratislave začal pre spoločnosť Groupe SEB poskytovať služby nový autorizovaný servis, TECHNO SERVIS BRATISLAVA, s. r. o.

Liebherr servis

Vážení obchodní partneri, dovoľujeme si Vám oznámiť zmenu pri ohlasovaní žiadosti o servisný zásah spotrebičov Liebherr.

Proces výmeny príslušenstva pre televízory Philips

Vážení partneri, spoločnosť TPVision pripravila zjednodušený proces riešenia reklamácie televízorov Philips pre prípady, pri ktorých nie je nutné vždy vykonávať odbornú prehliadku v autorizovanom servise pre vyhodnotenie a odstranenie závady na dodanom tovare. Je to v prípadoch, keď sa vyskytne závada na príslušenstve televízora alebo ak nejaký kus príslušenstva v balení televízora chýba.