Novinky

Proces výmeny príslušenstva pre televízory Philips

Vážení partneri, spoločnosť TPVision pripravila zjednodušený proces riešenia reklamácie televízorov Philips pre prípady, pri ktorých nie je nutné vždy vykonávať odbornú prehliadku v autorizovanom servise pre vyhodnotenie a odstranenie závady na dodanom tovare. Je to v prípadoch, keď sa vyskytne závada na príslušenstve televízora alebo ak nejaký kus príslušenstva v balení televízora chýba.

Ak dodržíte postup, môže byť reklamácia vybavená rýchlym a priamočiarym postupom. Žiadne predbežné schvaľovanie zo strany spoločnosti TPVision nie je nutné. Ak si poznačíte evidenčné tzv. RMA číslo, môžete si kedykoľvek telefonicky overiť stav vybavenia (status) Vašej reklamácie.

Tento postup sa týka prípadov:

  • Chybajúce alebo vadné príslušenstvo u novo dodaného televízora (v dobe trvania predpredajnej záruky)
  • Vada na príslušenstve dodaného spolu s televízorom v dobe trvania spotrebiteľskej záruky televízora

Produkty značky Philips, na ktoré sa tento proces vzťahuje:

  • 3D okuliare (pasívne aj aktívne)
  • Televízne USB adaptéry pre WiFi
  • Televízne kamery pre Skype
  • Televízne stojany vrátane skrutiek
  • Diaľkové ovládače
  • Všetky káble a príslušenstvo, ak sú štandardnou súčasťou balenia daného televízora

1. Všetky reklamácie týkajúce sa TV príslušenstva Philips by mali byť smerované na Infolinku Philips.
2. Netýka sa to príslušenstva dodaného samostatne, ktoré pri predaji nebolo súčasťou balenia televízora.
3. Kým budete kontaktovať Infolinku, pripravte si okrem popisu príslušenstva ešte nasledujúce informácie:

  • Predpredajná reklamácia, ak ide o chýbajúce alebo vadné príslušenstvo:
    • Typové označenie a výrobné číslo televízora (MODEL NO a SERIAL. NO)
    • Dátum doručenia televízora
    • Číslo nákupného dokladu, predajca
    • Adresa predajne (skladu) a kontaktná osoba
  • Reklamácie v dobe trvania spotrebiteľskej záručnej doby, ak ide o vadné príslušenstvo:
    • Typové označenie a výrobné číslo televízora (MODEL NO a SERIAL. NO)
    • Dátum zakúpenia televízora spotrebiteľom
    • Predajca
    • Adresa a kontakt na spotrebiteľa

4. Ak je oprávnenosť reklamácie schválena televíznym poradcom Philips, bude príslušenstvo zaslané zdarma na uvedenú kontaktnú adresu. Tu je možné vykonať jeho nahradenie alebo doplnenie. V prípade nahradenia vykonajte ekologickú likvidáciu pôvodného vadného príslušenstva v súlade s právnymi predpismi.

Infolinka PHILIPS pre televízory: 02/332 154 93, Po-Pia: 9:00 - 17:00.