Novinky
Informácia o dobrovoľnom stiahnutí mobilných klimatizácií Sencor SAC MT122xCH z trhu
Spoločnosť FAST PLUS, spol. s r.o. žiada zákazníkov, ktorí si zakúpili mobilnú klimatizáciu Sencor SAC MT1221CH a SAC MT1222CH, aby kontaktovali centrálu spoločnosti, ktorá zabezpečí servisný zásah u Vás, alebo aby ju priniesli späť na predajňu, kde výrobok zakúpili a kde im bude vrátená plná kúpna cena.
Zmena servisného strediska SHARP
Vážení zákazníci, dovoľujeme si Vás informovať, že od dnešného dňa 15.1.2019 sa mení servisný partner pre LCD, Audio a SDA značky SHARP
Sencor SIRIUS SSS 6400N
Sencor predstavuje nový Bluetooth reproduktor SSS 6400N Sirius, ktorý zodpovedá moderným trendom. Ponúka vysoký výkon, vyžaruje hudbu do všetkých strán, poskytuje dlhú výdrž na batérie a vďaka vysokej odolnosti ho môžete používať aj v daždi. Navyše poteší svojou atraktívnou obstarávacou cenou a možnosťou bezdrôtového zapojenia dvoch reproduktorov k jednému zdroju hudby.
Rad vypínačov a zásuviek AMY
Retlux doplnil svoj rad vypínačov a zásuviek AMY. Teraz si môžete vybrať z 22 položiek, ktoré zahŕňajú zásuvky a dvojzásuvky, vypínače a prepínače v mnohých variantoch, z ktorých si určite vyberiete.
Sencor SBG 400 - Víťaz testu Môj Dom 4/2016
Sencor SBG 400. Vybalíte ho zo škatule a máte pocit, že sa vám do rúk dostal robustný gril, ktorý by obstál aj v malej gastroprevádzke. Víťaz testu Môj Dom 4/2016
Dôležitý oznam
Vážení obchodní partneri, dovoľte aby sme Vás informovali o platnosti nových Všeobecných obchodných podmienok a Reklamačného poriadku, ktoré začnú platiť od 01.04.2014.
Informácie k reklamácii spotrebnej elektroniky Philips
Vážení partneri, s okamžitou platnosťou sa upravuje spôsob riešenia niektorých reklamácií výrobkov spotrebnej elektroniky (čierna technika bez TV) zn. Philips.
Zmena servisu pre značky Moulinex, Tefal, Rowenta a Krups
Vážení obchodní partneri, radi by sme Vás informovali, že v Bratislave začal pre spoločnosť Groupe SEB poskytovať služby nový autorizovaný servis, TECHNO SERVIS BRATISLAVA, s. r. o.
Liebherr servis
Vážení obchodní partneri, dovoľujeme si Vám oznámiť zmenu pri ohlasovaní žiadosti o servisný zásah spotrebičov Liebherr.
Proces výmeny príslušenstva pre televízory Philips
Vážení partneri, spoločnosť TPVision pripravila zjednodušený proces riešenia reklamácie televízorov Philips pre prípady, pri ktorých nie je nutné vždy vykonávať odbornú prehliadku v autorizovanom servise pre vyhodnotenie a odstranenie závady na dodanom tovare. Je to v prípadoch, keď sa vyskytne závada na príslušenstve televízora alebo ak nejaký kus príslušenstva v balení televízora chýba.